1.png

CRM implementering og forvaltning

Vi kan garantere leveranser med høy kvalitet i alle faser av prosjektet. Vår leveranse-modell er en kritisk suksessfaktor for prosjektet både ved oppstart, underveis og i perioden etter. Modellen vår er bygget på vår erfaring fra utallige CRM-prosjekter og forankret i en smidig arbeidsmetodikk (Scrum), PRINCE2 og Prosci. 

 

Våre konsulenter har lang erfaring fra implementering av CRM-løsninger.  Vi kan hjelpe deg med:

  • Implementering av CRM system

  • Migrering til sky

  • Rådgivning og automatisering av forretningsprosesser

  • Prosjektledelse

  • Support

  • Opplæring

  • Brukerstøtte

  • Forretningsstøtte

fingerprint.jpg

Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement brukes for å legge til rette for optimal operasjonell støtte i arbeidet for å sikre gode salgs-, marketing- og kundeserviceprosesser hos våre kunder. Dette inkluderer selvbetjeningsløsninger og analysefunksjoner for å få ut gode styringsdata på eksisterende og nye kunder!

 

Tradisjonell operasjonell CRM!

Microsoft CRM er definert som ledende i Gartners Magic Quadrant og Forrester!

Support

Med vår garanterte responstid reguleres maksimal tid fra et ønske om bistand meldes fra til Waken, til vi har tatt kontakt og/eller igangsatt forespurt arbeid. Feilsituasjoner klassifiseres etter alvorlighetsgrad og responstiden avpasses etter hvor alvorlig feilen er. Tjenesten inkluderer feilretting, funksjonell support og brukerstøtte samt bistand på løsning og plattform. 

engasjert dame.jpg
GettyImages-1220226066.jpg

Forvaltning

Waken kan hjelpe deg med å vedlikeholde, videreutvikle og optimalisere ny eller eksisterende CRM-løsning. Dette inkluderer også lisensrådgivning. 

 

Vi tilbyr en ansvarlig konsulent/team som vil forvalte CRM-løsningen i samarbeid med dere, slik at dere sikres en god servicegrad og rådgivning. Omfanget av behov avtales konkret med hver enkelt kunde.

Forretningsstøtte

Waken er en forsikring for at dere skal lykkes med innføring av ny arbeidsmetodikk og nytt CRM-system. For å sikre at løsningen bidrar til gevinstrealisering og effektivisering av arbeidsprosesser, tilbyr vi ulike nivåer av forretningsstøtte og rådgivning.

GettyImages-1203933926.jpg
1.png
Reduser CRM-bekymringene med ettertraktet, tverrfaglig kompetanse til en månedlig fastpris!

Vil du vite mer?

Portrett Hege6_edited.jpg

Hege Wullum

Daglig leder

977 53 529

hege@waken.no