1.png

Teknisk løsningsarkitekt

Arbeidsoppgaver

Ansvarlig for helhetlig løsningsdesign og teknisk strategi

 

Design og utvikling av ny funksjonalitet

 

Delta og lede ulike prosjekter knyttet opp mot CRM

 

Bidra med dokumentasjon og feilretting

AdobeStock_245101086.jpeg

Vil du bli med på reisen?

Ønsket bakgrunn og kompetanse 

 

  • Høyere utdannelse på MSc nivå, formell utdanning kan kompenseres med relevant erfaring 

  • 5-10 års erfaring fra CRM-miljø, gjerne som løsningsarkitekt eller utvikler 

  • I tillegg til CRM er det en fordel med kunnskap og erfaring fra .NET (C#), SQL og SOAP/REST web services

  • Teknologisk kompetanse innen skybasert-CRM (fordel m/ Dynamics 365) eller marketing automation 

  • Du er analytisk, har evne til å lytte, tar initiativ, forstår og fungerer som rådgiver rundt prosessoptimalisering, overordnet spesifisering av tekniske løsninger og integrasjoner 

  • God forståelse for hvordan virksomheter best utnytter CRM også i samspillet med andre forretningsapplikasjoner

  • Sterk tro på smarte løsninger og en teknologisk integritet; du er villig til å utfordre kunden for å skape langvarig verdi

  • Du er selvstendig, men liker også å løse oppgaver i felleskap.

   

Den ideelle kandidat er en som har lidenskap for forretning og teknologi. Du evner å oversette og realisere sluttbrukers behov til smidige funksjoner ved å fordype deg og «skru på» CRM-systemer og -applikasjoner.

 

Fordeler

 

  • Verdens beste kollegaer

  • Mulighet for eierskap i firmaet

  • Bli med på å forme et firma i vekst

  • Utforme nye tjenester

  • Jobbe med de beste rådgiverne, prosessrådgiverne, utviklerne og løsningsarkitektene innen CRM i Norge

  • Nye utfordringer hver dag

  • Bli sett!

 

Vi jobber kontinuerlig med kompetanseheving og legger opp et løp som passer deg og dine interesser/karrieremål. Vi ser etter deg som enten har jobbet aktivt med CRM ute hos en bedrift, er CRM-rådgiver, har vært utvikler i kundeløsninger eller har tegnet opp funksjonelle løsninger innen kundeservice og/eller salg- og markedsprosesser.
 

Om Waken

 

Waken er et konsulentselskap i vekst. Våre 15 ansatte har spisskompetanse på kundereiser, kundeinnsikt og analyse, salgsprosesser, CRM-implementering og -forvaltning. Selskapet har levert solide resultater siden oppstarten i 2015 og skal nå vokse til nye høyder. 
 

Vil du bli med oss på reisen? 

Vil du vite mer?

IMG_1619 (2).JPG

Senior Rådgiver

905 20 343

trinelise@waken.no

Trine Lise Ness Grimstad