Teknisk løsningsarkitekt – CRM

Waken er i sterk utvikling og ønsker å ytterligere styrke miljøet med en teknisk løsningsarkitekt/utvikler med erfaring fra utvikling av skybaserte CRM løsninger. Personen er en senior på fagfeltet og må ha betydelig erfaring i arbeidet med crm-type løsninger. 

 

Vi har flere spennende prosjekter i tiden fremover. Selskapet trenger derfor nå å øke kapasiteten med flere erfarne løsningsarkitekter / utviklere for å kunne møte etterspørselen i markedet samt ivareta veksten.  

Waken arbeider med noen av de mest komplekse og utfordrende digitaliserings- og transformasjonsprosjektene innen CRM i Norge. Vi søker deg som brenner for å finne nye måter å bruke moderne teknologier til realisering av innsiktdrevet kundedialog.  

  • Som Teknisk Løsningsarkitekt blir du ansvarlig for helhetlig løsningsdesign og langsiktig roadmap for kunders tekniske løsninger.  

  • Waken leverer mange av sine prosjekter med agil metodikk, og du vil få være med i hele prosjektløpet fra tilbud og analyse til utvikling, produksjonssetting og brukeropplæring.  

  • Du vil jobbe tett med kundene våre på alt fra integrasjon og test med IT-avdelingene, til workshops og prosesskartlegging med forretningsenhetene.  

  • Du vil få mulighet til å spesialisere deg innenfor spesifikke deler av Microsoft Dynamics CRM teknologien, Salesforce, Hubspot mm. etter eget ønske. 

  • Det forventes at du er oppdatert på trender i markedet, og har et genuint ønske om å fremme effektivisering av arbeidsprosesser, innovasjon og digital kundeopplevelse hos kundene våre. 

  • Waken har et meget sterkt og aktivt teknisk fagmiljø innenfor Microsoft Dynamics CRM som jobber kontinuerlig med den faglige utviklingen på området. 

Oppgaver og ansvar

Bakgrunn og kvalifikasjoner 

  • Har jobbet som løsningsarkitekt eller utvikler i prosjekter innenfor forretningsløsninger, skybaserte CRM løsninger og/eller marketing automation  

  • I tillegg til CRM er det en fordel med kunnskap og erfaring fra .NET (C#), SQL og SOAP/REST web services, samt HTML5, JQuery, JavaScript  

  • Vet hvordan forretningsløsninger kan integreres med ulike mellomvareteknologier  

  • God forståelse for hvordan virksomheter best utnytter CRM også i samspill med andre forretningsapplikasjoner  

  • Høyere utdanning gjerne innen IT eller tekniske fag. Formell kompetanse kan kompenseres med relevant erfaring  

  • Erfaring med Microsoft Dynamcis 365 Customers Engagement er en fordel, men ikke et krav  

Personlige egenskaper 

  • Du er selvstendig men liker også å løse oppgaver i felleskap 

  • Du er analytisk anlagt og klarer å omsette forretningsbehov til gode IT-løsninger  

  • Du tar initiativ og er løsningsorientert 

  • Du er god til å dokumentere, forankre og ivareta kundens krav til løsning 

  • Du er analytisk, har evne til å lytte, forstå̊ og kan fungere som rådgiver for total løsningsarkitektur  

  • En unik mulighet til å virkelig påvirke fremtiden til store norske virksomheter innen CRM-området 

  • Unikt eierskap og muligheten til å være med på utviklingen av et ungt, dynamisk og voksende selskap  

  • Stort fokus på din faglige utvikling, inspirasjon og læring.  

  • Høyt tempo, med rom for kreativ utfoldelse  

  • Super engasjerte kollegaer som liker å være sosiale og skape de gode opplevelsene.  

  • Konkurransedyktige betingelser 

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert privat helseforsikring 

  • En hverdag du kan påvirke selv 

Vi tilbyr 

For mer informasjon eller spørsmål om stillingen ta kontakt med Anette Wærsten på tlf. 977 31 933 eller send en kortfattet søknad med CV til anette@waken.no 

Kontakt oss

Spaces, Apotekergata 10

0180 Oslo

E-post: post@waken.no

Salg og Marked: Anette Wærsten - 977 31 933, anette@waken.no

Konsulent: Kristine Kjenes - 411 46 254, kristine@waken.no

  • Linkedin - Hvit Circle
  • White Facebook Icon