top of page

Frokostseminar - Kundeservice

Vi deler innsikt i hvordan ledende aktører har utviklet kundeservice til å forbedre hele kundeopplevelsen.


Den 27. august inviterer vi til frokostseminar om hvordan kundeservice kan gå fra et kostnadssenter til en integrert del av verdiskapningen.

plakat frokostseminar gevinstrealisering

Vi ønsker velkommen til et gratis frokostseminar som omhandler kundeservice og verdiskapning gjennom kundeserviceintegrasjoner.


Utviklingen for kundeservice både i hva som er mulig og hvordan virksomheter lykkes med å tilrettelegge har utviklet seg enormt de siste 10-20 årene. For de beste aktørene er kundeservice lykkes med å bli et nav for forbedring og utvikling av hele kundeopplevelsen og fått en helt annen posisjon i hele virksomheten. Gjør dere de nødvendige grep for å løfte arbeidet og sikre konkurransekraft også inn i fremtiden?


Du fikk høre fra eksperter fra Waken og CEO i Customer C, Jannecke Drangert-Hveding


På dette seminaret vil vi dele noe av utviklingen vi ser blant de beste på dette området, vise noen konkrete case på forbedrings og utviklingsarbeid som gjøres når man endrer perspektivet til hva kundeservice og kundeoppfølging er og vise konkrete eksempler på hva som er mulig når man lykkes med å koble CRM og kundeservice på nye måter.


Høres det spennende ut? Meld deg på frokostseminaret allerede nå!

Meld deg på her:




Les også våre artikler om kundeservice og gevinstrealisering!





Comments


Commenting has been turned off.

Kontakt oss

Interessert i å samarbeide med oss på artikler eller events? Ta kontakt, så finner vi ut hvordan vi sammen kan skape engasjerende innhold og minneverdige opplevelser.

synne

Synne Valentinsen

Rådgiver og markedsansvarlig

synne@waken.no

ROLF V3

Rolf Viggo Pettersen

Kommersiell leder

rolf.viggo@waken.no

bottom of page