top of page

Microsoft Dynamics 365
Customer Service

Denne omfattende løsningen er designet for at bedrifter skal kunne levere sømløs, effektiv og personlig service. Ved å utnytte avanserte dataanalyser og automatisering, gir Dynamics 365 Customer Service deg verktøyene du trenger for å overgå kundenes forventninger, øke lojaliteten og drive vekst.

Hva får du med Dynamics 365 Customer Service?

01.

Omnichannel-kommunikasjon

Muligheten til å samhandle med kunder i deres foretrukne kanaler—telefon, e-post, chat, og sosiale medier—alt integrert i en plattform.

02.

Helhetlig kundebilde

Et komplett 360-graders bilde av kundene som inkluderer all historikk, fra tidligere interaksjoner til kjøpshistorikk og henvendelser.

Samhandling i sanntid og full oversikt

Dynamics 365 Customer Service gjør det mulig å tilby interaksjon i sanntid og en fullstendig oversikt over kundenes reise. Det sikrer at hver kunde får en sømløs og personlig opplevelse. Ved å sentralisere kundeinformasjon, kan teamene dine reagere raskt på forespørsler, løse problemer effektivt, og forutsi fremtidige behov, noe som fører til høyere tilfredshet og sterkere kundelojalitet.

03.

Automatisering av serviceoppgaver

Automatiserte arbeidsflyter og prosesser som øker effektiviteten og lar agenter fokusere på mer verdifulle oppgaver.

04.

Personalisering av kundeservice

Verktøy for å skreddersy kundeserviceopplevelser, basert på innsikt og data om den enkelte kunde.

"

Å levere eksepsjonell kundeservice handler ikke bare om å svare på henvendelser; det handler om å forutse kundenes behov og overgå deres forventninger. Microsoft Dynamics 365 Customer Service gir oss de verktøyene vi trenger for å gjøre nettopp det.

TRINE LISE

Trine Lise Ness Grimstad

Strategisk rådgiver

Waken AS

Relaterte tjenester

waken pc

Utvikling og konfigurasjon

Fra implementering til forvaltning, sikrer vi at din CRM-løsning er perfekt tilpasset dine behov.

waken kaja

Opplæring og brukeradopsjon

Vi tilbyr omfattende opplæring og støtte for å sikre høy brukeradopsjon og maksimal utnyttelse av din CRM-investering.

waken line

Rådgivning og verktøy
 

Vårt team av eksperter tilbyr rådgivning og state-of-the-art verktøy for å realisere ditt potensial.

Waken Bred hvit logo

Waken er et konsulentselskap som bistår virksomheter med strategisk rådgivning og teknisk implementering av løsninger innen innsiktsdrevet salg, markedsføring og kundeservice. Vårt partnerskap med Microsoft og satsning på å utdanne våre konsulenter i en stadig rikere Dynamics Customer Engagement plattform, gjør oss til en attraktiv sparringspartner og løsningsarkitekt for fagområdet CRM.

Våre partnere

microsoft logo

Waken AS | Org.Nr.: 915 098 436

Abonner på vårt nyhetsbrev

Ikke gå glipp av oppdateringer om CRM, markedsføring, salg og kundeservice fra våre eksperter.

  • Linkedin - Hvit Circle
  • YouTube

Kontakt oss

post@waken.no

Sørkedalsveien 8

0369 Oslo

Teknisk support

support@waken.no

Åpningstider: 08.00-16.00 hverdager

Salg og marked

Ansvarlig: Rolf Viggo Pettersen

rolf.viggo@waken.no

+47 415 29 684

oneflow logo
digital thinking logo
bottom of page