top of page

Opplæring og brukeradopsjon

I en digital verden er riktig og effektiv bruk av CRM-systemer avgjørende for enhver virksomhets suksess. Hos oss er målet enkelt: Å sikre at din organisasjon ikke bare adopterer, men også maksimerer potensialet i CRM-investeringen. Med en tilnærming som blander personlig opplæring, kontinuerlig support og proaktiv forvaltning, står vi klare til å veilede dere gjennom hver fase av CRM-reisen.

christian-cueni-oiPgftwdIeU-unsplash
KRISTINE prinsipal

Kristine Kjenes

Prinsipal - Dymanics 365

Aktiv forvaltning

Forvaltning av Dynamics 365 strekker seg langt utover den initielle implementeringen. Vår aktive forvaltning sikrer at CRM-løsningen deres ikke bare opprettholder sin verdi over tid, men også fortsetter å vokse i takt med virksomheten. Dette inkluderer regelmessige systemgjennomganger, ytelsesoptimalisering, og strategisk veiledning for å identifisere nye bruksområder og funksjonaliteter som kan forbedre prosessene. Vi jobber hånd i hånd med dere for å sikre at systemet utvikler seg i takt med deres behov, og tilbyr veiledning for å maksimere investeringen.

Dette er vi gode på

Opplæring

Support

Retainer/timebank

"

Vår største glede er å se kundene våre lykkes. Med riktig verktøy, opplæring og støtte, er det ingen grenser for hva du kan oppnå med ditt CRM-system.

ANETTE dagligleder

Anette Wærsten

Daglig leder

Waken AS

Involvering av eksperter

For å sikre en vellykket CRM-implementering, er det essensielt å involvere eksperter fra starten. Dette sikrer bred forståelse og støtte, samt at opplæring og tilpasninger kan rettes direkte mot de spesifikke behovene og målene til ulike avdelinger. Vår tilnærming innebærer tett samarbeid med deres team for å identifisere og adressere unike utfordringer og muligheter, skape engasjement og sikre en sømløs overgang til nye arbeidsprosesser.

rådgiver waken
Anchor 1

Våre tidligere prosjekter

Waken Bred hvit logo

Waken er et konsulentselskap som bistår virksomheter med strategisk rådgivning og teknisk implementering av løsninger innen innsiktsdrevet salg, markedsføring og kundeservice. Vårt partnerskap med Microsoft og satsning på å utdanne våre konsulenter i en stadig rikere Dynamics Customer Engagement plattform, gjør oss til en attraktiv sparringspartner og løsningsarkitekt for fagområdet CRM.

Våre partnere

microsoft logo

Waken AS | Org.Nr.: 915 098 436

Abonner på vårt nyhetsbrev

Ikke gå glipp av oppdateringer om CRM, markedsføring, salg og kundeservice fra våre eksperter.

  • Linkedin - Hvit Circle
  • YouTube

Kontakt oss

post@waken.no

Sørkedalsveien 8

0369 Oslo

Teknisk support

support@waken.no

Åpningstider: 08.00-16.00 hverdager

Salg og marked

Ansvarlig: Rolf Viggo Pettersen

rolf.viggo@waken.no

+47 415 29 684

oneflow logo
digital thinking logo
bottom of page