CRM implementering og forvaltning
Vi kan garantere leveranser med høy kvalitet i alle faser av prosjektet. Vår leveranse-modell er en kritisk suksessfaktor for prosjektet både ved oppstart, underveis og i perioden etter. Modellen vår er bygget på vår erfaring fra utallige CRM-prosjekter og forankret i en smidig arbeidsmetodikk (Scrum), PRINCE2 og Prosci.
Våre konsulenter har lang erfaring fra implementering av CRM-løsninger. Vi kan hjelpe deg med:
-
Implementering av CRM system
-
Migrering til sky
-
Rådgivning og automatisering av forretningsprosesser
-
Prosjektledelse
-
Support
-
Opplæring
-
Brukerstøtte
-
Forretningsstøtte
Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement brukes for å legge til rette for optimal operasjonell støtte i arbeidet for å sikre gode salgs-, marketing- og kundeserviceprosesser hos våre kunder. Dette inkluderer selvbetjeningsløsninger og analysefunksjoner for å få ut gode styringsdata på eksisterende og nye kunder.
Microsoft CRM er definert som ledende i Gartners Magic Quadrant og Forrester.
Implementering av CRM-system
Waken sørger for at ditt CRM-system er skreddersydd for dine behov og optimalisert for suksess. Vi fokuserer på en integrert tilnærming, hvor din forretningsstrategi og CRM-løsning arbeider hånd i hånd.
Forvaltning
Waken kan hjelpe deg med å vedlikeholde, videreutvikle og optimalisere ny eller eksisterende CRM-løsning. Dette inkluderer også lisensrådgivning. Vi tilbyr en ansvarlig konsulent/team som vil forvalte CRM-løsningen i samarbeid med dere, slik at dere sikres en god servicegrad og rådgivning. Omfanget av behov avtales konkret med hver enkelt kunde.
Forretningsstøtte
Waken er en forsikring for at dere skal lykkes med innføring av ny arbeidsmetodikk og nytt CRM-system. For å sikre at løsningen bidrar til gevinstrealisering og effektivisering av arbeidsprosesser, tilbyr vi ulike nivåer av forretningsstøtte og rådgivning.
Support
Vårt supportteam er her for deg når du trenger det mest. Fra tekniske utfordringer til funksjonell bistand, sikrer vår garanterte responstid at du får den hjelpen du trenger, når du trenger det. Tjenesten inkluderer feilretting, funksjonell support og brukerstøtte samt bistand på løsning og plattform.

Reduser CRM-bekymringene med ettertraktet, tverrfaglig kompetanse til en månedlig fastpris.
Ta en uforpliktende prat med en av våre eksperter! Vi forteller gjerne mer.