Kundeorientert forretningsutvikling
Waken har rådgivningstjenester som hjelper deg med å sette dine kunder i sentrum og sørger for en optimal kundeopplevelse. Vårt mål er å gi deg verktøy og arbeidsprosesser som sikrer kontinuerlig vekst og innovasjon for fremtiden.
Eksempler på gevinster virksomheten din kan realisere:
-
Bedre kundeopplevelse
-
Kartlegging av kundereisen
-
Bedre kundeservice
-
Mer effektive salgsprosesser
-
Hjelp til å definere idealkundeprofil
-
Høyere innovasjonstakt
Kundeserviceledelse
Vår tilnærming fokuserer på å skape en kundeservice som ikke bare løser problemer, men også styrker kunderelasjoner, forsterker merkevaren din og øker lojaliteten.
Rådgivning kundeopplevelse og kundereiser
Vi hjelper deg med å kartlegge, analysere og forbedre hele kundereisen for å sikre en sømløs, minneverdig opplevelse fra første kontakt til lojalt gjenkjøp.
Salgsledelse
Drevet av innsikt og beste praksis, guider våre rådgivere deg gjennom å strømlinjeforme salgsprosessene, forstå dine kunders kjøpsatferd, og utruste salgsteamet med verktøy og strategier for økt suksess.
Innovasjonsstøtte
I et raskt skiftende forretningslandskap, er evnen til å innovere nøkkelen. Waken er ved din side for å hjelpe deg med å fange opp, vurdere og implementere innovative ideer som møter kundenes skiftende behov og holder deg i forkant av konkurransen.

For oss handler rådgivning om å dele kunnskap for å heve innsikt og se muligheter!
Ta en uforpliktende prat med en av våre eksperter! Vi forteller gjerne mer.